Monday, March 12, 2012

Black Bottom banana Cupcakes

Black Bottom Cupcakes (4 von 7)

Καλησπέεεεεεεεεεεεεεεεεεερα!!!! Ναι το ξέρω ότι έλειψα ισα με τρεις εβδομάδες αλλά αυτα έχει η νηστεία! Ναι νήστευα αλλά όχι πια... δηλαδη και τώρα νηστευω αλλά πιο πολύ πνευματικά.... Φυσικά δεν ήταν μόνο η νηστεία ο λόγος της απουσίας μου αλλά και η επίσκεψη των πεθερικών μου οι οποίοι όχι μόνο μείναν 4 εβδομάδες αλλά με κάναν να νοιώσω σα να είμαι σε ξενοδοχείο 4 αστέρων. 4 ολόκληρες εβδομάδες, ξυπνούσα και έβρισκα το καφέ μου έτοιμο, το κολατσιό μου ήδη στην τσάντα μου, τα παπούτσια μου γυαλισμένα,  το μεσημεριανό φαγητό έτοιμο μαγειρεμένο να με περιμένει στο τραπέζι, το σπίτι καθαρο, τα ρούχα σιδερωμένα, τα παιδιά, με το συμπαθειο, ξεσκατωμένα, διαβασμένα και χορτάτα από παιχνίδι και το ψυγείο γεμάτο. Και αυτό χωρίς να αισθανθώ την παραμικρή τύψη. Επιτέλους λοιπόν αισθάνθηκα λίγο ....όχι σαν άνθρωπος, ούτε σαν βασιλιάς  αλλά σαν ..Νίκος! Δυστυχώς όμως τέλειωσε και αυτό το όνειρο, το Σάββατο στις 3 το μεσημέρι για την ακρίβεια, και το κατάλαβα όταν σήμερα το πρωί η μικρή φώναζε από τις 5 για γάλα, ούτε σε φορτηγό της ΦΑΓΕ να δούλευε, και δεν υπήρχε κανέις να βάλει τέλος σε αυτό το μαρτύριο ώστε να κοιμηθούμε λίγο ακόμα. Οπότε συνέχισε να φωνάζει μεχρι τις 6 που χτύπησε το ξυπνητήρι. Τι να πεις....

Black Bottom Cupcakes (6 von 7)

Αφού λοιπόν φύγαν τα πεθερικά μου και δεν έχουμε ποιον να μας μαγειρευει νηστήσιμα το ρίξαμε και πάλι στην κραιπάλη . Φτάνει που θα πρέπει να τα κάνω όλα πάλι μόνη μου... Αν και μεταξύ μας και τόσο κραιπάλη δεν είναι τα συγκεκριμένα γλυκάκια. Ουσιαστικά αν κανέις δεν βάλει το ανθότυρο από πάνω είναι εντελώς νηστίσιμα. Η βάλτε το και μην μαρτυρήσετε τι είναι.....

Το κυρίως συστατικό αυτών των μάφινς είναι η μπανάνα, κάτι που καταλάβαίνει κανέις αμέσως αν τα φάει την ίδια μέρα.  Αν τα αφήσετε όμως μια μέρα να μεστώσουν, κάτι που θα σας συμβούλευα να κάνετε, θα διαπιστώσετε ότι το άρωμα μπανάνας έχει εξαφανιστεί σχεδόν εντελώς και έχει αντικατασταθέι από μια υπέροχη σοκολατένια γεύση τη οποία ολοκληρωνει μια  (και δύο και τρείς)  ζουμερή, αφράτη υφή.

Black Bottom Cupcakes (3 von 7)

Black Bottom Banana Cupcakes

Από το Bakerella.com

Για πέριπου 24 κομμάτια

Για την σοκολατένια βάση

240 γρ. αλευρι

1/3 κούπας κακάο

240 γρ. ζάχαρη

1 κουταλάκι μπεικιν

1/2 κουταλάκι αλάτι

2 μεγάλες μπανάνες πολτοποιημένες

1/3 κουπας σπορέλαιο

1 βανίλια

Ανάψτε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κοσκινήστε το αλευρι, το κακάο, το μπεικιν και το αλάτι. Αναμέιξτε τα με την ζαχαρη, το λάδι , την βανίλια και τις λιωμένες μπανάνες. Μοιράστε τις θήκες στο ειδκό σκευος για μάφινς. με την βοήθεια από δύο κουταλάκια βάλτε από μιαμιση κουταλίά σε κάθε θήκη. Μην βάλετε πολύ ώστε να αφήσετε χωρο και για το μείγμα με το ανθότυρο.

Black Bottom Cupcakes (2 von 7)

Για το άσπρο μείγμα

240 γρ. ανθότυρο ( η αρχική συνταγή περιέιχε τυρί κρέμα τύπου φιλαδέλφια)

1/2 κούπα ζάχαρη

1 μπανάνα λιωμένη

1 αυγό

1 βανίλια

200 γρ. σταγόνες σοκολάτας ή κουβερτούρα κομμένη σε πολύ μικρά κομματάκια

Χτυπήστε στο μπλέντερ όλα τα υλικά εκτός της κουβερτούρας. Αναμαίξτε με την κουβερτούρα και αδειάστε και αυτότο μείγμα πάνω από το σκολατένιο. Ψήστε τα γλυκάκια για περίπου 25 με 30 λεπτά. Αφήστε να σταθούν για ένα βράδυ και προσπαθήστε να αντισταθείτε στο πειρασμό να τα φάτε ολα μονοι σας!!

Black Bottom Cupcakes (7 von 7)     Και επειδή το υπόσχέθηκα σε κάποιους θα επιστρέψω με νηστίσημη συνταγή. Θα προσπαθήσω δηλαδή...αλλά όρκο δεν παίρνω. Μέχρι τότε μην ξεχάσετε να γίνετε μέλη στο καινούργιο σαιτ στο Facebook γιατί στο παλιό μας βάλαν λουκέτο λόγω αραχνιάσματος....Ντάξ;;;; Και αν έχετε καμια σούπερ συνταγή για νηστίσημα στείλτε την.... η καλύτερη θα παρει κατιτίς..... λέμε τώρα!Black Bottom Cupcakes (5 von 7) 

11 comments:

  1. Καλημέρα Βασιλική! Όλα τα ωραία τελειώνουν κάποτε! 4 εβδομάδες πλήρους περιποίησης ακούγεται ειδυλλιακό!
    Τα μάφινς σου είναι πολύ του γούστου μου... σοκολάτα και μπανάνα είναι πάντα προσφιλής συνδυασμός και έχουν και στοιχεία cheesecake!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα εύχομαι!

    ReplyDelete
  2. Φαίνονται πολύ λαχταριστά! Και ο συνδυασμός σοκολάτα-μπανάνα είναι αυτός που σκοτώνει! Ευχαριστούμε για τη συνταγή!

    ReplyDelete
  3. τι εικόνα...σκέτη κόλαση!!! υπέροχη συνταγη!!

    ReplyDelete
  4. Καλά μονο 4 γραμμές οδηγίες για την εκτέλεση των μαφινσ???
    Τσσσσσ..τσσσσσ..
    Μάλλον η πολυ ξεκουραση σου έκανε ''κακό'' :))

    Σοβαρά τώρα πολύ ωραία κι εύκολα..Καλύτερα που έβαλες ανθότυρο αντί για τυρί κρέμα.

    Φιλιά :)

    ReplyDelete
  5. Καλά πλάκα μου κάνεις!! Δεν το βλέπω αυτό..Δεν βλέπω αυτή τη σοκολάτα να τρέχει έτσι μέσα από το cupcake!! είμαι στον παράδεισο και η σοκολάτα έρχεται κατά πάνω μου!!!! Ευχαριστώ Θεέ μου!! :)

    ReplyDelete
  6. Πιο black bottom (!) δεν νομίζω να μπορούσε να γίνει dear Royal :-))

    ReplyDelete
  7. Ξέρω ότι πάντα μας αποζημιώνεις για τις "μακρές απουσίες" σου , αλλά αυτή τη δορά ξεπέρασες τον εαυτό σου. Τι πειρασμός!

    ReplyDelete
  8. Καλά μου κορίτσια!

    Ερμιόνη μου είναι όπως τα λες!!

    Κατερινούλα... με κομπλάρεις... εσύ και να μην έχεις λόγια;;;;;

    πριγκίπισσα μου (γι ανα μην αλάζω τώρα πάλι στα λατινικα :)) ναι ο συνδιασμός αυτός είναι τελικά όλα τα λεφτά!

    Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ!!

    Μάριον ναι! Οι διακοπές μου κάνα όντως κακό και έχασα την εμπνευση μου... διαβάζω τώρα Καρένινα μηπως και την ξαναβρώ. Αν μη τι άλλο οι ρώσοι λογοτέχνες το βγάζουν τα μάτια στο λέγειν!

    Μυρτώ μου συμφωνώ και ευπαυξάνω!

    Πηνελόπη μου αυτό είναι το απόλυτο μπλακ...άλλο δεν υπάρχει!

    Βαγγελιώ μου ακόμα δεν τον ξεπέρασα.... έχετε να δείτε πολλά ακόμα :)

    Τα φιλιά μου!!!

    ReplyDelete
  9. Ω Θεοι!!Μου τρεχουν τα σαλια....εχω βαλει ηδη ξυπνητηρι να παω αυριο στο σουπερ για τα υλικα.Μια ερωτηση μονο.Αν βαλω φιλαδελφια light αντι για ανθοτυρο θα εχει μεγαλη διαφορα?
    Πω πω ανυπομονω να τα καταβροχθησω!!

    ReplyDelete
  10. Επεστρεψα με τις εντυπωσεις της συνταγης :)
    Νομιζω εκανα μεγαλη χαζομαρα που εβαλα φιλαδελφια και μαλιστα light!Το αποτελεσμα ηταν ενα αρκετα υδαρες μειγμα που εκανε τις θηκες των μαφιν να απλωσουν και ετσι το σχημα δε βγηκε οπως επρεπε..στεναχωρεθηκα αρκετα αλλα τα λαθη ειναι για να μαθαινουμε,την επομενη φορα θα ξερω.Προφανως με το ανθοτυρο αυτο δεν θα συνεβαινε..περα απο την εμφανιση ομως στη γευση ειναι πολυ πολυ νοστιμα!Μολις τσακισα δυο!Ευχαριστουμε για τη συνταγη :)

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails