Monday, September 6, 2010

Τα παιδία πάιζει......

Έλαβα μία πολύ γλυκούλα πρόσκληση από την καρακουκλάρα Έυα Φάνκυ η οποία ακόμα με κυνηγάει με το τηγάνι, την γλυκειά μου Πόπη ή οποία με πήρε τηλέφωνο και στην Ελλάδα και η χαρά μου ήτan απερίγραπτη και είναι και φωνάρα, και από την Λίλα την οποία και δυστυχώς έστησα ενώ θα ήθελα πολύ να την επισκεφτώ κυρίως για να φάω τα υπέροχα καλούδια από το κήπο της και από τα χεράκια της.
Αυτές οι τρεις με καλέσαν λοιπόν οπότε ο πρώτος όρος του παιχνιδιού έχει εκπληρωθεί. Ο 2ος είναι να ονομάσω 10 πράγματα που αγαπώ. Ποιάνει και με μάρκες; χεχε...
Πάμε λοιπόν
1. Φυσικά την οικογένεια μου και ας με φέρνει στα όρια του λεξοτανίλ πολλές φορές. Όλοι ανεξαιρέτως.
2. Την μαγειρική φυσικά
3. το χορό
4. Το διάβασμα
5. Το Snowboard
6. Την δουλειά μου
7. τον βαμπίρο τον Edward άκα Robert pattinson
8. τον μακ Ντρίμι
9. τα ακριβά πράγματα
10. Το καλό φαγητό

Οι φίλοι μου ανήκουν για μένα στην κατηγορία οικογένεια χωρίς τα λεξοτανίλ για αυτό δεν του αναφέρω ξεχωριστά. Αλλιώς θα έπρεπε να αφήσω κάτι απέξω και δεν λέει να αφήσω ούτε τα μπλινγκ μπλινγκ ούτε τον Edward.

Και τώρα λογικά θα πρεπε να στείλω την προσκληση σε άλλους 10 αλλά λίγο που ρώτησα κανένας δεν μπορεί. Όλοι κάτι έχουν κανονίσει και δεν μπορούν λέει. Γι αυτο θα με συγχωρέσετε ....πάω να τηγανήσω κάτι κεφτέδες τώρα......

1 comment:

  1. Χε χε είμαι κι εγώ κρυφο-twilight-Edward fan :-)

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails